2012. október 6., szombat

Pioneer CDJ-100, Reloop RMX-30 keverőpult - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kihasználatlansága miatt megválnék szeretett keverőpultomtól. A keverőpult 2db Pioneer CDJ-100s-ből, egy Reloop RMX-30-as keverőből és egy jól összeállított szivacsos belsejű, kábelezett alu-rackből áll.
A CDJ-lejátszók használt, de tökéletesen működő állapotban vannak, tehát minimális karcok találhatók rajta, de csak ennyi a hibája és ez is csak esztétikai. Hidegen melegen kiadja-beveszi a lemezeket, nem akad, nem kerreg, a gombjai nincsenek szétverve.
Az RMX-30-as keverő küllemre újszerű, de az első csatornája nem működik tökéletesen. Annak idején én is így vettem, mivel nem volt rá szükségem, ezért nem javíttattam meg. A másik két csatorna tökéletesen működik, szépen vágja a hangokat, kiválóan használható, esetleg egy tisztítást lehet végezni a keverőn.
Nem tudom, hogy az előző gazdája hol használta, de ezek szerint vigyázott rá, ahogy én is. Én csak gyakorlásra használtam, de már nincs rá szükségem, ezért adom el.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-10-26 08:31
. Pioneer CDJ-100, Reloop RMX-30 keverőpult - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése