2012. október 7., vasárnap

kardigánok, tunika - női csomag - L-es - Jelenlegi ára: 2 800 Ft


KÖSZÖNTELEK !
szekrényeim kirámolása tovább tart költözködésünk miatt, és újból kiszortíroztam egy pár dolgot, talán megtetszik valakinek.
a ruhaneműk mind hibátlanok, keveset voltak hordva a rendelkezésre álló mennyiség miatt... : -) mi nők...
egyetlen kardigánon találtam egy kis hibát, melyet azonban egy pár öltéssel,   azonos színű cérnával rendezni lehet.
ezt külön említem felsorolásomban.
1. amazing -- tunika - 14-es - fekete-sárga - ujjatlan, bő szabású, én
    40-esként hordtam - hibátlan
2. flash lights - kapucnis, kenguruzsebes, törtfehér mellény-
    kardigán, tehát bebújós kardigán - hibátlan
3. yessica - nyitott kardigán, derekán lévő szintén kötött ővvel meg
    lehet kötni, - elől kettő pici zsebbel, buklé
    szerű    kötéssel, nagyon finom puha és meleg - világos krém
    színű, - hibátlan
4. h & m pasztell víz színű 3/4 ujjas finom, selymesen fénylő
    kardigán, elől gombokkal, v nyak megoldással -
    hibátlan
5. tom tailor - türkíz melegebb kardigán (a mostani hűvös reggelekre
     príma), kis hibával !!! - elől a vastagabb
    szegély szélén egy 2 cm-es szemlazulás, melyet fent említettem,
     és pár öltéssel eltüntethető biztosan.
     (a képen látható! )
kívánok jó licitálást, és kérdésekre természetesen szívesen válaszolok.


Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Az aukció vége: 2012-10-12 14:41
. kardigánok, tunika - női csomag - L-es - Jelenlegi ára: 2 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése