2012. november 25., vasárnap

Szodalit karkötő (INGYEN POSTA) - Jelenlegi ára: 990 Ft

Háromféle gyöngyöt használtam fel, aranyszínű memória karkötőn. A termékeim között találsz a körkötőhöz illő fülbevalót is! Ugyanis nagyon sok karkötőt úgy készítettem, hogy szettként és önálló darabként is megállják a helyüket!
4mm-es szodalit gömböket
4mm-es sötétkék akril gyöngyöket
2mm-es királykék kásagyöngyöket
Bármilyen csuklóméretre tökéletesen passzol.  
A második képen csak a karkötőhöz illő fülbevalóról tettem fel képet! Viszont a fülbevaló Nem része ennek az aukciónak!!!! A termékeim között viszont külön megtalálható!
POSTAKÖLTSÉGET MOST ÉN ÁLLOM!!: )
Nézd meg a többi termékemet is, hátha találsz még valamit, ami igazán megfog!: ) Én szeretem az alkotásaimat, amik kikerülnek a kezem alól, és az értékeléseimből is láthatod, hogy mások is nagyon megvannak elégedve a kapott ékszerekkel!; ) volt, aki még külön levelet is írt, mert annyira meg volt elégedve a munkámmal. Néhány levél, akik külön levélben írtak köszönetet nekem:
"Megérkezett a karkötő, kifogástalan és gyönyörű! Köszönöm! " (woodoo84) felhasználó írta: ) Köszönöm ezúton is az Ő és a Többiek dícséretét.  Örülök, ha másnak is örömet okozok azzal, amiben én is az örömömet lelem!: ) 
 "Szia Adri!  
Ma nagyon hosszú és nehéz napom volt, úgy hogy mikor most hazaértem végre feldobott a kis tököcske füli! Nagyon cuki!! Köszönöm!!!!
További jó alkotást!  
Ági" (Kleinagi) felhasználó
Ha bármi kérdésed van, nyugodtan tedd fel!
Költözés miatt rengeteg dolgot töltök fel rengeteg kategóriában. Érdemes körülnézni! Igyekszem mindennap több és több terméket feltenni.


Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció vége: 2012-12-14 17:45
. Szodalit karkötő (INGYEN POSTA) - Jelenlegi ára: 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése